Facebook oglaševanje se zagotovo splača za tiste, ki tovrstno oglaševanje res obvladajo. Facebook oglasi vam bodo prinesli nove stranke in tudi prodajo izdelkov ter večjo obiskanost spletne strani, odvisno je od ciljev, ki si jih boste zadali na začetku kampanj. Vendar pa facebook oglaševanje ni lahka stvar, morate imeti dovolj izkušenj, ker lahko samo izgubite denar, če res ne veste, kaj delate. To oglaševanje tudi ni za vsako podjetje ali posameznika, dobro je treba preveriti strategijo in možne izide. Drugače pa, če se odločite za tovrstno oglaševanje vedite, da gre za največje družbeno omrežje pri nas, ki daje resnično konkretne rezultate.
Kako facebook oglaševanje prinese rezultate?
Facebook oglaševanje za razliko od klasičnega oglaševanja omogoča izjemno natančno ciljanje vaših strank. Poznati morate dobro svoje stranke, kdo so, kaj hočejo, kaj je njihova bolečina, kdaj se pojavljajo na družbenih omrežjih in na katerih, koliko so stari in podobno. Več kot imate podatkov, bolj natančno lahko v oglasu opredelite, koga boste ciljali in komu točno in kdaj naj se oglas prikaže. Ker se oglas prikaže določenim ljudem, ki jih v tistem trenutku zanima to, kar ponujate, takrat ste zadeli bistvo.
Tako boste pridobili zanimanje nove potencialne stranke, morda ste celo prejeli njeno prijavo na novice ali je kupila izdelek na vaši spletni strani, kar je še najbolje, ker ste s tem povečali svojo prodajo, kar je bil lahko cilj oglaševanja. Cilji oglaševanja so lahko pridobivanja novih strank, povečanje prometa na vaši spletni strani ali večja prodaja v spletni trgovini.
Katere so prednosti FB oglaševanja?
Prednosti, ki jih prinaša Facebook oglaševanje so predvsem te, da je oglaševanje učinkovitejše, kot na ostalih internetnih kanalih. Namreč ima boljšo stopnjo klikov na oglase, ki se imenuje CTR, za kar ste gotovo že slišali. Hkrati pa so cene na en klik za facebook oglaševanje dosti bolj ugodne. Opažamo tudi, da je stopnja konverzij zelo visoka, konverzije pa so lahko prodaje izdelkov in storitev, zbrani kontakti in podobno, kar pač je vaš primarni cilj, ki ga določite na začetku kampanje. Ciljate pa lahko izjemno natančno, zato so tudi stopnje konverzije tako visoke, ker vaš oglas vidi res tisti, ki ga to zanima, kar imate za ponuditi.
Kako veste, da je facebook oglaševanje res učinkovito?
Facebook oglaševanje je seveda možno zmeriti zelo natančno in sicer preko statistik in analiz v sami FB konzoli ter tudi preko orodij, ki se iz FB aplikacije povezujejo na Google analitiko, ki lahko meri vse, kar se dogaja na vaši spletni strani in tudi na drugih povezanih lokacijah.
Ekipa strokovnjakov bo za vas naredila strokovno svetovanje pri načrtovanju. Samo akcijo bo nadzorovala in sproti ugotovljala, ali je facebook oglaševanje učinkovito in bo hkrati korigiralo morebitna odstopanja ter stranpoti. Strokovnjaki, ki so zelo izkušeni ponavadi zelo učinkovito vodijo take oglasne akcije. Če nimate odločenih ciljnih občinstev, vam jih pomagajo določiti in spremljati.
Kako bo marketinška ekipa poskrbela za vaš uspeh?
Oblikovalci in marketerji vam oblikujejo oglase in pripravijo tudi vsebino. Vedno iščejo kreativne in inovativne rešitve, da pritegnejo ljudi. Sproti bodo spremljali stroške oglaševalske akcije in kakšna je konverzija. Če je to potrebno, vaše kupce, ki so pobegnili s spletne strani, ponovno kontaktirajo s trženjem, ki je običajno precej učinkovito.
Naredijo vam tudi dinamične produktne oglase in omogočijo tudi nadzor nad akcijami vse dneve v tednu in vse ure v dnevu. Dobite tudi podrobne analize uspešnosti akcij. Na podlagi tega se lahko določite za nadaljnje korake v oglaševanju. Ko boste ugotovili, kako vam facebook oglaševanje pomaga, boste redno uporabljali ta kanal za trženje in oglaševanje, saj lahko stopnjo konverzije, torej realizacije ciljev primerjate z drugim vrstami oglaševnaja in če ugotovite, da je FB oglaševajne najboljše, se usmerite v to smer.